الأحد، مايو 23، 2010

و آخرتها ؟!!




انا لا اتمنيت و لا قلت ياريت
و لا بعدك عني جعلني سليت

..

وإن كان امل العشاق القرب انا املي في حبك هو الحب

( و أملي في ربنا اكبر .. يارب)




3التعليقات :

في الأحد, مايو 30, 2010 2:02:00 ص, Anonymous غير معرف قال / ت :

ملهاش اخر

اسمعى الشيخ وهو بيغنى اتوب ازاى وانا ايوب

http://www.youtube.com/watch?v=rp939Vayip0&feature=related

 
في الأحد, يونيو 27, 2010 7:28:00 م, Blogger Ahmed Badr قال / ت :

جميلة جدا يا منى

وصدقينى انا وصلنى احساس جميل جدا من الأغنية وفرحان كمان انى سمعتها وانا وانتى مع بعض لأول مرةفى النقابة

جميلة جدا بجد .. تسلمى

 
في الخميس, أغسطس 19, 2010 3:48:00 م, Anonymous علاء عبدون..سفير الحب قال / ت :

جميل جدا جدا جدا.الشيخ إمام و الفاجومي أحمد فؤاد نجم.
على فكرة..أنا لحنت حاجات كتير من كلمات أحمد فؤاد تجم كأغانى خاصة بمطربين مثل محمد منير و علاء عبدالخالق و بعض منها للمسرح..ثقافة جماهيرية

 

إرسال تعليق

<< الرئيسية